1 Ocak 2011 Cumartesi

Karanlık

Spot ışıklar yanmadan önce sahne karanlıktır
İnsan
Spot ışıklar onu aydınlartmadan önce insan sadece insandir.
Kranlıkta kalanlar ışıkları kıskanırlar
Ama o insanı özler
Orda olmasının bir nedeni vardır mutlaka
Ama yalnızlığına kaçmak ister
Yalnızlığın yalnızlık olacağı biryer mutlaka vardır
Gel seninle bir adım atalım şimdi
Ben gideyim 
Emin ol ki bi süre ayrı kalırsak hiç bişey düzelmiycek
Olsun ben biraz gitmek istiyorum
Kravatımı çözmek,makyajımı silmek,şişmanlamak istiyorum.
Saçlarımı uzatmak,tırnaklarını kesmek ,taze fasulyeden bahsetmek
Kimin daha iyi olduğundan habersiz artık en iyi olmak değil en iyiyi almak istiyorum
Tercihlerimiz yolumuzu aydınlartır.
Işıkları, kadınları, alkışları, parayı,dedikoduları ,araba anahtarlarını,soruları
Olmamış cevaplarını sana bırakıyorum
Onları al 
Alabilirsin zor değil
Spot ışıkları yandığında tavşana dönüşmüyorsan eğer.

Neyse buralarda olucam
Size bakıcam
Başkalarını sevmenizi izliycem
Mutlu olucam 
Çünkü bende onarı sevicem
Uyuyamayanlar için
Uyutmama televizyonu artık sona eriyor


İYİ UYKULAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler...